Алекс СО Новини

Свіжі та актуальні новини від Алекс СО.

  1. Новини
  2. Як Volkswagen “Жук” уперше став популярним
19.08.2020
Новини від Фольксваген

Як Volkswagen “Жук” уперше став популярним

Будьмо чесними: хороших продуктів та послуг на ринку вдосталь. Як і хороших реперів. І хороших художників. І хороших автомобілів. Та лише десятки стають популярними, одиниці – культовими, в той час як сотні й тисячі кануть у небуття.

еренре

Шаленому успіху окремих продуктів сприяє вдача, комусь – сприятливі умови ринку. А от у випадку із всесвітньо відомим Volkswagen Beetle, на прізвисько “Жук”, – першу скрипку зіграв маркетинг. Що саме зробили рекламники та чому їхню кампанію для VW Beetle 1959 року названо найкращою рекламою 20 сторіччя – у сьогоднішньому кейсі дня.
 

Зародження
Volkswagen “Жук” з’явився вперше в нацистській Німеччині, у 30-х роках минулого століття. Тоді Адольф Гітлер, бажаючи виготовити просту й доступну робочому класу автівку, доручив інженеру Фердинанду Порше розробити такий транспортний засіб.

Так на світ з’явився перший пращур “Жука” — Volkswagen Type 1. А разом із тим у 1938 було побудовано велику фабрику Volkswagen, що розташувалася у Вольфзбурзі. Проте тільки-но компанія запустила цивільне виробництво, як його довелося зупиняти — почалася Друга світова війна.
 

Після підняття прапора над Берліном і звитяги союзників у війні в 1946 році вольсфбурзька фабрика перейшла під контроль Великобританії і відновила виробництво автомобілів для цивільного населення. Уже за перший рік буде виготовлено 10 000 автівок.
 

Think Small

У 1959 році Німеччина знову пійшла війною. Тільки цього разу не держава, а виробник авто Volkswagen. І завойовувати не території, а ринок. І людські серця.

Наприкінці 50-х років 20 сторіччя умілими руками і світлими головами працівників нью-йоркської рекламної агенції Doyle Dane Bernbach (DDB) на світ було породжено кампанію Think Small.

Смілива, весела, неординарна – вона одразу запам’ятовувалася споживачам та показувала продукцію Volkswagen з найкращого боку. На відміну від реклам багатьох інших автовиробників (минулого й сьогодення), Think Small не “продавала” ідею щасливої родини з білосніжними усмішками біля ідеального будинку. DDB віддали головну і єдину роль у рекламі її найважливішій складовій – автомобілю, – розмістивши його на білому тлі. Дрібним, як і належить “Жуку”.

 

Надзвичайний креатив копірайтерів DDB Джуліана Коніга і Гелмута Крона під керівництвом Вільяма Бернбага породив не просто гасло “Think Small”, яке відображало перевагу Volkswagen Beetle – компактність. Натомість гаслом “Think Small” просякнута вся кампанія: лаконічніть дизайну, проста мова звертання до читача, а також згадки інших переваг “Жука” через призму “Think Small”, як-от малі витрати на бензин або маленькі витрати на ремонт.
 

Усе це склалося в надзвичайну маркетингову історію для Volkswagen та заклало серйозне підґрунтя для того, щоб його “Жук” став одним з найкультовіших автомобілів усіх часів. У 1999 році Ad Age назвали “Think Small” найкращою рекламною кампанією 20 сторіччя.
 

Звісно, у наступні роки Volkswagen продовжував плекати свою найвідомішу марку автомобіля. Так, у 1968 році вийшов фільм Disney “The Love Bug”, що розповідає історію гоночного Volkswagen Beetle на ім’я Гербі. Проте можна впевнено сказати, що все почалося саме з мінімалістичної “Think Small”. Великої кампанії про переваги маленького “Жука”.

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.