Алекс СО Новини

Свіжі та актуальні новини від Алекс СО.

  1. Новини
  2. Volkswagen стане конкурентом Google, Apple і Uber
27.01.2020
Новини від Фольксваген

Volkswagen стане конкурентом Google, Apple і Uber

Найбільший автовиробник у світі набирає програмістів, щоб створювати власний софт. Для того, щоб розробляти власне програмне забезпечення німецький автовиробник Volkswagen набере до 2025 року понад 10 тисяч ІТ-фахівців.

рнггшш

Вже 1 січня 2020 року, коли новостворена фірма Car.Software-Organisation офіційно приступить до роботи, в ньому будуть зайняті близько 3 тисяч чоловік. І в їх розпорядженні виявиться п'ятирічний бюджет в розмірі 7 мільярдів євро.

Найбільший автовиробник у світі набирає програмістів, щоб створювати власний софт.

Для того, щоб розробляти власне програмне забезпечення німецький автовиробник Volkswagen набере до 2025 року понад 10 тисяч ІТ-фахівців.

Вже 1 січня 2020 року, коли новостворена фірма Car.Software-Organisation офіційно приступить до роботи, в ньому будуть зайняті близько 3 тисяч чоловік. І в їх розпорядженні виявиться п'ятирічний бюджет в розмірі 7 мільярдів євро.

 

Набір співробітників стався через суттєве коригування бізнес-моделі виробника автомобілів.

Адже Volkswagen вирішив, що відтепер буде випускати не лише автомобілі, але і програмне забезпечення до них. Для цього в підпорядкування новій структурі передаються всі ті співробітники, відділи та дочірні фірми, які "розробляють програмне забезпечення для автомобілів і цифрових екосистем", оголосили 21 листопада в штаб-квартирі німецького автогіганта в Вольфсбурзі.

Іншими словами, концерн збирає разом всіх тих, хто до цього часу займався різними цифровими технологіями в материнському концерні VW і в належних йому компаніях Audi і Porsche. Тепер загальне керівництво ними передається софтверному підрозділу компанії Audi в баварському Інгольштадті - Audi Electronics Venture.

Однак айтішників об'єднують організаційно, але не територіально. Рішення що стоять перед Car.Software-Organisation завдань будуть шукати в Берліні, Бохумі, Інгольштадті, Штутгарті, Вольфсбурзі, а також в США (в Сіетлі) і в Китаї (в Пекіні), підкреслюється в повідомленні Volkswagen. А завдання ці вельми амбітні.

Головне завдання: в найкоротші терміни значно збільшити частку власного фірмового софта в автомобілях концерну з нинішніх менше 10 відсотків до понад 60 відсотків у 2025 році, вказується в офіційному повідомленні концерну.

Різноманітний софт потрібен Volkswagen не тільки в самих автомобілях, але і для їх виробництва
Для цього, зокрема, необхідно подальший розвиток власної операційної системи концерну vw.os з тим, щоб через п'ять років вона встановлювалася на всіх нових моделях концерну.

Така уніфікація допоможе істотно знизити витрати на програмне забезпечення для тих не менше 10 мільйонів автомобілів, які Volkswagen випускає в даний час і має намір виробляти в майбутньому. А довгострокова мета - створення власного, фольксвагеновского бренду програмних продуктів і комерційна реалізація цього софта на світовому ринку.

Новий підрозділ Car.Software-Organisation буде працювати на п'яти ключових напрямках. Це, по-перше, все те, що позначається терміном Connected Car: підключення автомобіля до різних систем комунікації і зв'язку, в тому числі до власних хмарних технологій концерну, інформаційна взаємодія з іншими транспортними засобами та пішоходами.

 

Другий напрямок – рішення, пов'язані з людино-комп'ютерною взаємодією в салоні, передусім - уніфіковане програмне забезпечення для приладової панелі. Третє - автономне та автоматизоване керування, четверте - софт, який регулює електричну підзарядку автомобіля, роботу акумуляторної батареї, двигуна, електроніки (Vehicle Motion & Energy).

П'яте: "Цифровий бізнес і сервіси, що забезпечують мобільність". Тут маються на увазі різні технології, пов'язані, наприклад, з короткостроковою орендою автомобілів (каршерінг), із замовленням та оплатою послуг через смартфон або навігацією.

Таким чином, новий підрозділ концерну Volkswagen буде координувати всі ті розробки, якими класичні автобудівники в минулому мало або взагалі не займалися. Однак в сучасних автомобілях, особливо в електромобілях, на які Volkswagen зробив рішучу ставку, вони грають все більш важливу роль і складають дедалі більшу частину кінцевої вартості продукції.

 

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.