Новини від Фольксваген
21.09.2018

Транспортуючи майбутнє: як VW підкорював міжнародну виставку

На цьогорічній Міжнародній виставці комерційного транспорту IAA у Ганновері бренд Volkswagen Комерційні автомобілі представив нові рішення для електричної мобільності та міської логістики майбутнього.
fhfgf

Це уже 67-ма IAA Commercial Vehicles. Цього року міжнародна виставка проходила із гаслом "Transporting your Future" (Транспортуючи ваше майбутнє). На представленому стенді від Volkswagen Комерційні автомобілі можна було побачити сучасні моделі спрямовані на розвиток міської логістики та електричної мобільності. 

Голова правління бренду, д-р Томас Седран, під час відкриття стенду відзначив: "Відповідно до гарної традиції Volkswagen завжди продумувати все на крок вперед, ми вже зараз працюємо над рішеннями для викликів майбутнього - для сталої мобільності наших клієнтів та покращення якості повітря у наших містах".

 

На фото: д-р Томас Седран, голова правління бренду Volkswagen Комерційні автомобілі та Гайнц-Юрген Льов, директор з маркетингу та продажів, на фоні концепту I.D. BuzzCargo - першого комерційного автомобіля на базі нової I.D. Family та MEB (модульної електричної платформи).

 

Концепт I.D. BUZZ CARGO
Ідеальний електромобіль для міської логістики майбутнього - I.D. BUZZ CARGO став першим комерційним автомобілем на базі нової I.D. Family та модульної електричної платформи МЕВ. Концепт пропонує широкий спектр дизайнерських рішень, максимальну зручність для водія, автоматизований режим керування ("I.D. Pilot"). Ще одна новинка: технологія "Інтернету Речей" на борту. А завдяки варіантам батарей з різною ємністю прогнозований запас ходу модельних варіантів становитиме від 330 до понад 550 км (відповідно до циклу WLTP).

Концепт Crafter HyMotion
На цьогорічній ІАА світ вперше побачить концепт Crafter HyMotion  - він базується на модельному варіанті e-Crafter та є по суті його наступником для подолання довших дистанцій. Цей фургон повною масою 3,5 т пропонується з електроприводом, який живиться від паливного елементу. Бак для водневого палива має модульну конструкцію та вагу 4,2 кг і забезпечує запас ходу до 350 км (додаткова версія зі збільшеним баком передбачатиме запас ходу до 500 км). Гайнц-Юрген Льов, директор бренду з продажів та маркетингу, наголосив: "На разі все ще йдеться про концепт, однак технічна база вже дуже близька до серійного виробництва. Ми здійснюємо активний аналіз витрат та ефективності, а також наших шансів на ринку. Crafter HyMotion з приводом від паливного елементу є абсолютно логічним доповненням до нашого портфоліо з бензинових, дизельних, газових та електричних двигунів."    

ABT e-Caddy та ABT e-Transporter
Два нові рішення з електроприводом для міського трафіку були розроблені у співпраці зі стратегічним партнером, компанією АВТ.
ABT e-Caddy очікується у продажу в Європі вже у середині наступного року. На ІАА модельний варіант представлено у виконанні "таксі" - він базується на Caddy Maxi з подовженою колісною базою та пропонує достатньо простору для 5 осіб з багажем. З прогнозованим запасом ходу 220 км такий електромобіль буде ідеальним рішенням для використання у так званих "зелених зонах" європейських міст. ABT e-Caddy оснащуватиметься електричним двигуном потужністю 82 кВт, який працюватиме від літій-іонної батареї ємністю 37,3 кВт⋅год. ABT e-Caddy з максимальною швидкістю 120 км/год із багажним відділенням об'ємом 4,2 м3 стане одним із найбільш просторих електромобілів у класі.
Концепт-кар ABT e-Transpoter, представлений на виставці також у виконанні "таксі", є електричною версією абсолютного бестселера та ікони бренду - Transporter. Концепт передбачає два варіанти літій-іонної батареї різної ємності: 37,3 та 74,6 кВт⋅год (запас ходу 208 та 400 км відповідно).

Окрім того бренд Volkswagen Комерційні автомобілі у рамках ІАА представив ще один концепт вантажної версії Transporter  - з гібридним приводом. Гібридна система на борту складатиметься з турбодизельного двигуна об'ємом 2,0 л (102 к.с.) та електросистеми у 48 вольт, яка живиться від літій-іонної батареї (видає потужність у 27 кВт). При цьому дизельний двигун приводитиме у дію передню вісь, а електросистема - тимчасово задню вісь (таким чином у комбінації отримуємо повний привод).

Cargo e-Bike
Спроектований брендом триколісний електровелосипед, який є готовим рішенням для екологічного подолання "last mile" - коротких відрізків шляху, наприклад від припаркованого авто до місця призначення (кур'єрської доставки посилок або пересування майстрів з набором інструменту тощо). Вантажопідйомність Cargo e-Bike становить до 210 кг включно з водієм, а його максимальний об'єм завантаження - 0,5 м3. Електровелосипед обладнано поперечно встановленим електродвигуном потужністю 250 Вт, і він може похизуватися інноваційною системою стабілізації, завдяки якій вантажна платформа завжди залишається у горизонтальному положенні.

Д-р Томас Седран зазначив, що попри досягнення у сфері електрифікації модельних варіантів, бренд Volkswagen Комерційні автомобілі і надалі робить ставку на моделі з дизельними двигунами як основу логістики у багатьох галузях та сферах застосування. На довгих дистанціях, у складних дорожніх умовах, при використанні на будівельних майданчиках чи при перевезенні великих вантажів сучасні дизельні двигуни вже ще показують себе краще - як з економічної, так і з екологічної точки зору.
Пан Седран: "Ми поєднуємо теперішнє із майбутнім. Відповідно до гасла виставки "Транспортуючи ваше майбутнє". І це майбутнє починається зараз!"