Алекс СО Новини

Свіжі та актуальні новини від Алекс СО.

  1. Новини
  2. Скромна аристократичність: тест-драйв Volkswagen Multivan
02.04.2019
Новини від Фольксваген

Скромна аристократичність: тест-драйв Volkswagen Multivan

Про цей автомобіль мріє кожен тренер олімпійської збірної, а багато тих, хто поважають себе, використовують бус у ролі  бізнес-шаттла. Ми ж можемо впевнено сказати, що він також є справжнім оберегом сімейних цінностей та практичності.

х0щ-0щ-0

Важко визначити відколи повелося, що саме мікроавтобус Volkswagen став лідером у світі бізнесу, спорту та інших пасажирських перевезень, що вимагають комфорту. Стриману зовнішність Multivan часто можна помітити серед лімузинів в кортежі президентів або персон найвищого рангу. Так уже повелося, що «зірка» на капоті вважається прерогативою еліти, і відлякує деяких корпоративних клієнтів, остерігайтеся, щоби їх не звинуватили в зайвому марнотратстві. А ось скромний VW Multivan підійде для будь-якої справи, не привертаючи зайвої уваги. Він хороший для ділових переговорів, поїздок на далекі дистанції й відмінно виглядає в ролі vip-таксі.

Нащадок знаменитого VW Type 2 переживає вже шосте покоління, але все ще вірний цінностям, які виносив й раніше в маси. Хіпі й сьогодні можуть знайти в ньому свого союзника, просто доплативши за відповідний колір.

Головна перевага мікроавтобуса саме в його аристократичності. Це майже 70 років на ринку і відточена роками інтелігентність. Multivan є престижною пасажирської версією сімейства T6, де відправною точкою вважається Transporter. Шосте покоління принесло мультивану не тільки нову сучасну зовнішність, оптику й оснащення, а й підвищило рівень комфорту на кілька сходинок вище. Машина легка в управлінні й практична. Причому практичність тут в кожній деталі й починається вона з продуманої ергономіки.

Задні ліхтарі тепер мають світлодіодні вогні, як і передня оптика, але тільки в максимальній комплектації або за доплату. Крім того, протитуманки автоматично підсвічують повороти.

 

Збалансований простір

Складно передати відчуття, коли картинка з рекламної брошури втілюється у твоєму житті з надзвичайною реалістичністю. Відправлення на пікнік всією родиною в будь-яку погоду на відстань в 300 км - це просто й не вимагає жертв, зайвих витрат часу на збори чи вмовляння. Взяв все, що під рукою, закинув у будинок на колесах і зібрав усіх близьких, включаючи бабусь, собачку та кішку. Ну, можуть діти хіба що повоювати за місця біля віконця.

Причому трансформація салону - фішка саме Multivan. Пасажирська зона може перетворюватися в офіс, ресторан, спальню або вантажний відсік. Два роздільних крісла другого ряду легко рухаються вперед / назад і крутяться на 360 градусів, мають підлокітники і ремені безпеки, а також висувні ящики в нижній частині. Спинка складається або повністю відкидається, утворюючи двоспальне місце для сну.

Двері багажного відділення, з її майже півтораметровим розмахом, при відкриванні відмінно служить в ролі даху, якщо дощ застане вас в розпал гулянь. А ось в місті варто враховувати особливість відкривання багажного відсіку при паркуванні.

 

Устаткування для пасажирів навіть на рівні середньої комплектації Comfort Plus на відмінному рівні. Є все необхідне і виведений клімат для кожного ряду, і підсвічування кожному пасажиру. Музична підготовка на середньому рівні й може звучати на весь бус або тільки у водія. З боків сховані підстаканники, попільнички й чарівний столик, який можна дістати з бічної панелі й розкласти, влаштувавши зону для обіду. На вікнах є шторки, щоб прикритися від яскравого сонця.

Легке випробування

Але найважливіше, що про комфорт водія подбали не менше, ніж про пасажирів, а то і більше. Будь-які побоювання, з приводу габаритів, миттєво пропадають, як тільки ти сідаєш за кермо. Посадка хоч і висока, але влаштуватись зручно можна з будь-якою комплекцією тіла. Серед опцій є і електричні регулювання, але механічних також цілком достатньо. Лівий лікоть зручно вкладається на підвіконну лінію, як у справжнього далекобійника, а для правого є підлокітник. Крім того, руки не втомляться під час тривалої поїздки, оскільки просто лягають на кермо зверху. Важіль коробки передач DSG розташований тут же, під зручним кутом, і не заважає водієві переміститися в салон в разі потреби.

 

Передня панель майже не відрізняється від більш скромної версії Transporter, але все ніші закриті кришками, встановлені й висувні підстаканники. Пластик простий, але виглядає акуратно, стики рівні, а обробка не рясніє різними матеріалами.

 

Німці завжди відрізнялися практичністю і прагненням до мінімалізму. Той же мультимедійний екран хоч і скромних розмірів, але розташований в зоні зорового контакту водія і має зрозумілий та простий інтерфейс. Бортовий комп'ютер монохромний, але цілком інформативний, і показує не тільки запас ходу до заправки, а й тиск у шинах, середня витрата палива і свідчення парктроніків. Велика частина управління інтерфейсом виведена на багатофункціональний кермо, є і синхронізація з телефоном, включаючи опціональну систему App-Connect. 

Куди більше допомоги чекаєш від активних помічників. Якщо максимальна комплектація пропонує камеру з оглядовістю на 360 градусів, то в усередненому вигляді це тільки парктроніки. Причому включати їх іноді доводиться примусово.

Ставимо пріоритети

Ми намагалися розвіяти міфи про те, що максимальна комплектація і дизель на 180 к.с. - це необхідна складова комфорту. Наш тестовий T6 Multivan Comfort Plus не володів левовою часткою примочок, які включені в Highline. Та й під капотом має всього 140 л. с., але в парі з DSG на два зчеплення. Зате й ціна на мільйон гривень є нижчою.

 

Тут не буде шкіряного салону, клімат-контролю з антиалергенними фільтрами, захисту від ультрафіолету, електроприводу зсувних дверей і адаптивної підвіски. Все це потрібно для елітних гостей, в повсякденному житті - це зайві витрати. Варто було б докупити тільки камеру кругового огляду, яка просто необхідна при управлінні машиною довжиною в 4904 або 5304 мм і вагою у дві тонни.

Їздити на «мультику» настільки приємно, що ти не розумієш, як раніше не подумав купити собі бус. По-перше, ти високо сидиш і насолоджуєшся приголомшливою оглядовістю. Коли дивишся на все зверху вниз, створюється відчуття власної величі й влади на дорозі. Машину можна довіряти тільки спокійним і адекватним водіям, інакше поїздка перетвориться в політ навігатора. Маневрувати в потоці легко, кермо слухається кожного руху, коробка швидко передає зусилля при легкому натисканні на педаль акселератора.

 

Розгінна динаміка середнього дизеля з його 14,7 секундами до перших 100 км / год може і не вселяє особливої ​​довіри, але машині вистачає прийомистості навіть на високих оборотах. А можна оживити коробку перед ривком, продавлювання педалі газу, і вона почне поводитися гостріше.

Крутного моменту в 340 Нм вистачає, щоб тягнути навантажений бус, а полку починається вже з 1750 оборотів, досягаючи піку потужності на 3500 оборотах.

М'якість не в пошані

Побудований на фірмовій платформі Volkswagen Multivan має цілком стандартну схему шасі з McPherson спереду і напівзалежну схему ззаду. Окремим класом стоять версії з повнопривідною трансмісією 4Motion і пневматика, яка пропонується тільки в максимальних комплектаціях. При їзді на круїзних швидкостях в 90-110 км / год цілком комфортно і відчуваються лише стики покриття, а бруківка не віддає тремтінням на кермі.

 

З минулого покоління тут збереглося кермове управління Servotronic з додатковим автономним насосом, що підключається на вимогу заради економії палива. І безумовно це найкраща економія поки в сегменті. Дизель по місту споживається в кількості семи літрів на сто кілометрів, а за містом опускається до 6,4 літра. Тепер всі двигуни відповідають нормам Євро-5, а в цьому році Т6 переживає оновлення, і агрегати стануть ще більш екологічними.

 

І тільки після близького знайомства розумієш за що так цінують і люблять Volkswagen Multivan. Він роками завойовував цей сегмент, здобувши собі імідж скромного і надійного універсального транспортного засобу представницького класу. Поки з цією парадигмою не може поборотися ніхто. Німецька консервативність концерну VAG для більшості все ще кращий засіб для впевненості в завтрашньому дні.

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.