Абсолютно новий TARRACO: жодних виправдань минулому
Світова спільнота автолюбителів вже в очікуванні офіційного старту продажів нового іспанського автомобіля SEAT Tarraco.Зараз компанія SEAT починає ротацію свого рекламного ролика про новий унікальний кросовер на світових телеканалах.
![шдщд](https://www.alexco.lviv.ua/novini/absolyutno-novyy-tarraco-zhodnykh-vypravdan-mynulomu/@@poi.imageproxy/831c1aed07854157b30278b51c7eb525/412b5024-72d2-4466-bb52-a4d17f59f367.jpeg/news)
Це буде частина комплексної рекламної кампанії нового позашляховика - довгоочікуваного Tarraco. Кампанія з ключовим гаслом «Why not now?» («Чому не зараз?») має заохотити людей до пошуку нових викликів і самовдосконалення, пропонує забути про виправдання, попри вік, і знайти для себе нові завдання й амбітні цілі.
«Випускаючи новий SEAT Tarraco, ми прагнули створити джерело натхнення й заохотити до подальшого розвитку всіх, хто вже був готовий здатися. Робити те, від чого наше життя стає повнішим, можна в будь-який час, не шукаючи виправдань на кшталт віку чи відстані. Tarraco як новий флагман SEAT - ідеальний супутник на шляху до цієї мети», - сказала директорка SEAT з маркетингу Сюзен Франц (Susanne Franz).
![](@@poi.imageproxy/ca355f8c1a2646438708f59a81a4c048/5a04b906-686b-4451-ba2d-81cb3e32f192.jpeg)
![](@@poi.imageproxy/d6e5bc837c714344b8cc8830a182fe8d/3a718121-7107-4947-adfc-4f6b8f2beb26.jpeg)
Майбутнє краще за минуле
У створеному компанією C14torce телевізійному рекламному ролику згадуються різні виправдання. А ми бачимо засніжений ліс, яким жінка в неопреновому костюмі їде до замерзлого озера, розбиває лід і стрибає в крижану воду, щоб зайнятися дайвінгом. Без жодних виправдань. У цьому контексті Tarraco зображений як вражаючий позашляховик, який везе нас до нових перемог.
Розгортання кампанії в міжнародних масштабах відбудеться в десяти країнах - Франції, Ірландії, Італії, Великій Британії, Німеччині, Іспанії, Португалії, Польщі, Швеції та Мексиці.
Телевізійній рекламі передувала тизерна кампанія в мережі Інтернет - надихаючі повідомлення, які мали допомогти людям забути про виправдання. «Вік - це число, а не виправдання» або «Ми старіємо не з роками, а з історіями» - саме такими закликами бренд залучає свою цільову аудиторію. А це чоловіки й жінки віком понад 40 років, які в змозі досягти поставлених перед собою цілей.
C14torce - стратегічний партнер
Це вже третя кампанія на честь виходу нового продукту, розроблена C14torce для SEAT, і перша, реалізована в межах нового контракту між обома компаніями, що домовилися співпрацювати ще три роки. Очолювана Аміром Кассеї (Amir Kassaei) і дуже зацікавлена у співпраці із SEAT агенція C14torce має у своєму портфоліо низку успішних кампаній. Вони були присвячені, зокрема, новому бренду CUPRA, моделям Arona й SEAT Ibiza. «Компанія C14torce вловила сутність SEAT і важливість нашої нової спрямованості, яка тісно пов'язана з комунікаційними технологіями, майбутнім та орієнтована на дедалі вимогливішу аудиторію молодих жителів міст. Наш девіз - "виклик традиціям", і C14torce допомагає нам втілювати його», - сказала Сюзен Франц.
![](@@poi.imageproxy/7155f1a65bad4633a4faa794a31c8fe9/0098978e-1ae7-4e81-bdbd-a1b8f52d16a1.jpeg)
Новий SEAT Tarraco, який розробили на потужностях SEAT у Марторелі, а виготовляють у м. Вольфсбург (Німеччина), довершує лінійку позашляховиків іспанського автовиробника, яка зараз включає моделі Ateca й Arona. Нова модель відкриває перед брендом можливості для розширення кола клієнтів і зміцнює імідж SEAT у секторі.
- SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.
- Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.
- Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.