Алекс СО Новини

Свіжі та актуальні новини від Алекс СО.

  1. Новини
  2. А що всередині SEAT Ateca? 2 кілометри проводів наче нейрони та артерії
25.03.2019
Новини від СЕАТ

А що всередині SEAT Ateca? 2 кілометри проводів наче нейрони та артерії

Сьогодні публікуємо секрети іспанського автовиробника SEAT. Компанія поділилась схемами складної системи проводів. Їх загальна довжина сягає більше двох кілометрів.

екррн

Складна система з проводів завдовжки понад 2,2 км пронизує SEAT Ateca подібно до артерій, вен і капілярів людського тіла. Завдяки цій електроніці автомобіль майже миттєво реагує на активацію будь-якої функції. Далі ми ближче ознайомимося з «центральною нервовою» та «кровоносною» системами автомобіля:

У салоні авто0зюмобіля понад 1350 проводів, що працюють як центральна нервова система й система кровообігу людини.

Проводи завтовшки від одного міліметра до одного сантиметра забезпечують роботу системи освітлення, аудіосистеми й систем підтримки водія, як-от система контролю «мертвих» зон.

У разі активації відповідних функцій до 100 датчиків і блоків управління взаємодіють один з одним.

  •  Електромережа, що формує його силует: такі моделі, як SEAT Ateca, містять понад 1350 проводів, протяжність яких перевищує 2200 м і приблизно дорівнює довжині злітної смуги. Вони об'єднані в більш ніж 30 контурів, які «...уможливлюють виконання майже всіх функцій автомобіля й переносять енергію з одного місця в інше, наче кров, що циркулює в організмі», - говорить інженер Технічного центру SEAT Педро Манонеллес (Pedro Manonelles). Найбільше дротів у зоні комбінації приладів: тут понад 200 проводів формують джгути завтовшки понад 4 см.

 

  • До 100 датчиків і блоків управління: ці пристрої взаємодіють один з одним подібно до того, як це відбувається в людському тілі. Як мозок людини надсилає команду на переміщення руки й вона підкоряється, так і ця система «...активує систему стабілізації, асистента паркування, перемикає режими керування, вмикає аудіосистему чи систему контролю "мертвих" зон», - пояснює експерт.

 

  • Мідні «артерії»: уся проводка, скажімо, SEAT Ateca важить трохи більше 40 кг. «Мідь найчастіше використовують для забезпечення електропровідності, але висока щільність, що більша, ніж у заліза, дає нам змогу використовувати мідь для максимального зниження ваги», - говорить Педро. Діаметр кожного провідника також має значення, тож використовуються проводи завтовшки як один міліметр, так і більш ніж один сантиметр.Три роки розробок: саме стільки команда з 20 інженерів працює над визначенням довжини проводів, їхнім розподілом та організацією передачі даних між блоками управління й датчиками. «Ми співпрацюємо з дизайнерами від перших ескізів до початку виробництва. Головне - не допустити погіршення дизайну чи роботи електричної системи», - коментує експерт.

 

  • Проводи, які захищають: одним із прикладів роботи електроніки автомобіля є система контролю «мертвих» зон. Коли водій умикає лівий покажчик повороту, сигнал за частки секунди проходить з головного блока управління до радарних датчиків у задній частині автомобіля. Якщо в «мертвій» зоні є транспорт, невидимий для водія, радари виявлять його й надішлють сигнал про необхідність активації попереджувального індикатора в зовнішньому дзеркалі. Отже, водій знатиме, чи безпечно зараз змінювати смугу руху.


90-ті роки стали періодом бурхливого розвитку споживчої електроніки. Автомобілі теж прогресували завдяки подальшому вдосконаленню електронних систем. Деякі із сучасних моделей SEAT мають понад 12 000 унікальних комбінацій проводів, і в майбутньому їхня кількість може зрости.


SEAT - єдина компанія, яка проектує, розробляє, виробляє й продає автомобілі в Іспанії. Міжнародний бренд зі штаб-квартирою в Марторелі (Барселона), який входить до складу концерну Volkswagen, експортує 80% автомобілів і представлений у більш ніж 80 країнах. 2017 року прибуток SEAT після сплати податків становив 281 млн євро, а обсяги продажів в усьому світі - майже 470 000 автомобілів.


Кількість персоналу SEAT Group перевищує 15 000 фахівців. У трьох виробничих центрах компанії, розташованих у Барселоні (Barcelona), муніципалітеті Ал-Прат-да-Любрагат (El Prat de Llobregat) та Марторелі (Martorell), виготовляють надзвичайно успішні моделі Ibiza, Leon й Arona. Крім того, у Чеській Республіці компанія випускає Ateca й Toledo, у Португалії - модель Alhambra, у Словаччині - Mii.

Міжнародна компанія має власний технічний центр, що слугує своєрідним осередком знань: над створенням інновацій для найбільшого промислового інвестора Іспанії у сфері розробок і досліджень тут працює тисяча інженерів. Модельний ряд SEAT уже оснащується передовими комунікаційними рішеннями. А зараз компанія прагне реалізувати глобальний перехід на цифрові технології для впровадження мобільності майбутнього.

 

Підписатися на розсилку новин

За допомогою нашої розсилки новин Ви зможете регулярно отримувати інформацію про наш автосалон та численні ексклюзивні пропозиції!

Введені дані недійсні. Будь ласка, спробуйте ще раз.

Оберіть форму звернення

На жаль, виникла проблема з реєстрацією на розсилку. Будь ласка, повторіть спробу пізніше.

checkbox_default

Дякуємо!

Ви щойно зареєструвалися на отримання розсилок.

Ви одразу отримаєте електронне повідомлення з посиланням для підтвердження. Будь ласка, перейдіть по цьому посиланню, аби завершити реєстрацію.