5 порад на зиму. Як правильно користуватися системою опалення автомобіля
/ Щоб вікна не запотівали, треба спрямувати дефлектори системи вентиляції на стекла й на деякий час увімкнути кондиціонер на повну потужність/ Налаштування однакової температури в усьому салоні на рівні 21,5 °C - запорука безпеки й комфорту під час руху/ На відміну від кондиціювання повітря, для підігріву салону не потрібне додаткове пальне
Температура нижче нуля, товстий шар снігу на землі, вкриті льодом дороги, завивання полярних вітрів. Причиною цих явищ, а також запотівання вікон у наших автомобілях є холодний атмосферний фронт, що накрив значну частину Європи. Задля підвищення комфорту і безпеки своїх подорожей у холодну погоду, візьміть до уваги наведені нижче поради й рекомендації:
Як звільнити вікна від конденсату
Вікна запотівають через контраст між низькою температурою ззовні й теплом в автомобілі. «У такій ситуації потрібно ввімкнути кондиціонер на повну потужність і спрямувати дефлектори системи вентиляції на вікна й переднє скло», - пояснює Марія Гарсія (María García), інженер відділу розробок та аеродинаміки компанії SEAT. Прискорити процес дають змогу системи на кшталт Defrost Max.
За кермом у повному комплекті зимового одягу?
Рукавички, куртка й шарф обмежують рухи, а це може бути небезпечно. «Рукавички рекомендовано надягати, лише коли через низьку температуру ви не відчуваєте рук на кермі», - зазначає експерт.
Сидіння з підігрівом
Це найефективніший спосіб дуже швидко зігрітися. Система забезпечує рівномірне нагрівання всього за три хвилини. «Підігрів слід увімкнути відразу після посадки в автомобіль, а в міру нагрівання поступово знижувати інтенсивність. Крім того, не варто надовго залишати підігрів увімкненим на повну потужність», - рекомендує Марія.
Ідеальна температура для подорожей
Вона становить 21,5 °C і називається «температура комфорту». У режимі «Авто» клімат-контроль автоматично регулює температуру в салоні вашого авто. «Він забезпечує збалансований розподіл тепла: половина об'єму теплого повітря виходить із температурою близько 40 °C в зоні ніг і поступово охолоджується, піднімаючись до тулуба й голови, щоб за кермом ви залишалися достатньо бадьорими», - пояснює інженер. Висока температура в зоні тулуба водія може викликати сонливість: «Водіння в прогрітому до 35 °C салоні можна порівняти з водінням у нетверезому стані, коли рівень алкоголю в крові становить 0,5 г/л», - застерігає вона.
Тепло без зайвих витрат
Підігрів не потребує додаткової кількості пального чи рідини. Річ у тім, що «...для опалення використовується нагріта двигуном рідина - вона віддає тепло й повертається у двигун зі значно нижчою температурою, зменшуючи тим самим навантаження на радіатор».